16 januari

jobbat idag igen.. faan va tröttsamt.. är glad att jag har jobb fast ibland hoppas man nästan att man blir sjukskriven i 1 månad... är trött på att jobba just nu...
Kanske för att man mår som man mår..
Hoydia tengo un dia mala... Me siento super triste.. quiero puro empesar a llorar...
inget är som man vill att det ska va!!
Porque no puedo estar feliz por UN dia..
idag är en dag som man bara klagar på allt.. fyyy!!!
en jävla fucking tråkig dag/kväll!!!!! hoppas barnen somnar tidigt så jag kan lägga mej!! y olvidar todo..!!
men så vaknar man imorron med samma jävla skit!!! bläääääääääää på allt just nu..
Guuud va jag klagar....

har inget vettigt att skriva så nu lägger jag ner detta!!

Byebye!!!!

Kommentarer
Postat av: Wife

Mi amor..Hoppas du mår bättre snart...=)

<3<3<3 te amo...<3<3<3Este es en el que desea hablar=)

2009-01-16 @ 19:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0