18 januari

Bloggade inte igår för det va ingen ide!!  hade bara skrivit en massa skit ändå!!!
det va en jävla deprimerande dag iaf!!! jaja..

Idag har jag jobbat i några timmar.. Gick in extra!! så får man lite mer timmar!! =) är ju aldrig fel!! haha
sen var jag hos min mamma och lämnade ciggen jag köpte te henne.. sen hem och lagade lite mat!!
gick hem te syrran en stund och tjata med henne!!
Har pratat med svärmor idag med!! det händer inte ofta ska ni veta!!

har smsat och pratat med my wife idag med!! ♥♥
Hon MÅSTE komma hit te helgen annars ska kärring få stryck!!! =) =)
nu har vi ju inte träffats på en vecka.. orkar inte va otrogen hela tiden juh!! Hahahaha...

åh vad jag skulle vilja vinna 1 miljon.. hade verkligen inte suttit helt fel!!
guuud vad glad man hade blivit!!

nee nu orkar jag inte skriva mer!!

chaooO!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha...har du varit otrogen nu igen mot mej,,,,usch fy jaja får väl gå för denna gången

Beso te amo

2009-01-18 @ 21:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0