20 januari

Idag har jag jobbat till kvart i 2.. ewe hämtade upp mej på jobbet.. åkte till Mc donalds.. Lovade barnen att dom skulle få det idag!! så lika bra att hålla löftet!! haha...
åkte och handla med mamma, jennifer och nathalie på willys.. skööönt att ha en massa mat!!
Ikväll har vi ätit tacos!! =)
tvättar just nu.. har bara 1 timma kvar... tacka gud att tvättstugan va ledig och att kkro hade sista tiden... hade massa tvätt..
tråkigt men man måste juh!!
Har pratat med my wife idag med... och smsat har vi med gjort!! ♥♥
åååh C har mailat idag så nu vet man att han lever och att resan gick bra!! =)

Igår fick jag höra en nyhet!! haha inget jag berättar om här..
Kan bara säga att en person borde nog inte sätta ett barn te världen när personen är som den är!!
hmm... eftersom party är lite för personen borde nog den tänka efter riktigt RIKTIGT noga innan den bestämmer hur den ska göra!!!


yeeeah yeeeah! nu ska jag lägga mina älsklingar!!

Chaoooo!

♥ Mi Vida Eres Tu ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0