22 januari

idag sov jag lääänge!!! så skönt det va!! =)
åkte in till kinna med min älskling och barnen!! vi köpte oss nya mobiler!! det behövdes!! =)
så nu har man nått nytt att greja med eftersom man inte kan allt om mobilen!!
och som vanligt gjorde benjamin "nått" i blöjan!! så det va bara att gå in och köpa tvättlappar!! han fick åka hem utan blöja!! Han kissade inte ner sej iallafall det var la tur det!! hehe..

Idag fyller Kevin 13år!! stora killen nu juh.. Guud va tiden går fort..
GRATTIS TILL DEJ!! Älskar dej killen!! ♥

Har vart ute och gått med petra ikväll igen!! 2 dagar i rad nu!! såå skönt det är!!
det är tur att hon har flyttat te assberg så man slipper gå ut och gå själv. inte så skoj!!

Har pratat och smsat med my wife idag med!! ♥ tänk att vi alltid har nått att prata om!! hahaha..
I Loove yoooou!!!!


nu ska jag äta kvällsmat med barnen sen ska jag hoppa in i duschen!!
sen ska det blir myyys med film!!

chaooO!!!




Tu eres todo para mi

Kommentarer
Postat av: China

Haha ah vi har alltid något att prata om...Konstigt att det aldrig tar slut haha<3<3<3

beso

Jag amo you

2009-01-22 @ 22:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0