25 januari

idag skulle jag ha jobbat men tog semester!! såå sköönt ... gick upp vid 11...
har stor städat idag!! skulle ha dammat bohyllan men så blev det inte haha...
var hos min syster en stund.. stackars lilleman är sååå förkyld... mosters sötnos!!

har inte vart min dag idag!! har vart lite nere faktiskt... men just nu är ALLT såå jobbigt..
inget jag tänker berätta om här iallafall!!!

idag har my wife vart här.. hon har gjort sin " nej nej nej" tatuering.. haha. den blev jätte fin!!
roligt att det är inte alls många som vet vad hon menar med den!!
finns så många nyfikna idioter så här berättas det inget! =)

ska nog med göra en tatuering snart!! har vart ganska sugen på det länge!! haha..

skulle vart på utbildning imorgon men jobbet ringde... så jag måste jobba istället för en är sjuk och det fanns ingen som kunde jobba.. så det va ju bara att ställa upp!!!

nu ska jag ta en cigg och sen ska man te tvättstugan igen!!

saknar min lilla sötnos!! Hon skulle sova hos mormor idag!!

yeaah yeaah!!

chaoooOO!!!






Kommentarer
Postat av: Nej nej nej

Haha det är bra att få vet vad den betyder...Tänk vad alla är nyfikna nu...

Jag amo you...

Beso

2009-01-25 @ 22:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0