26 januari

jobbat idag!! hade det riktigt trevligt på jobbet!! inte så konstigt kanske eftersom jag jobbade med roliga människor!! haha
hade följe med martina hem idag.. =)

Åt lite när jag kom hem sen la jag mej på soffan en stund.. och råkade somna haha!!
Sen var det ju bara att ta på sig och gå o möta Petra!! Vi ska ju vara noga med våra promenader!! haha...

idag har jag smsat och pratat med my wife. ♥  Hoppas nu att hon verkligen kommer imorron!!!

fy vilken äcklig dokumentär det va på 5an ikväll... stackars människor!!

nä nu ska jag tjata klart med agge darliiing sen ska jag sova!!!

chaoOOO!!

sikka äckliga putas det finns i skene!! kommer nog aldrig växa upp!! stackars dej din lilla subba!!!

Kommentarer
Postat av: Nej nej nej

Jag amo you också<3<3<3

2009-01-26 @ 23:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0