27 januari

idag fick man Lööööööööööön!! haha =)

har vart ledig idag.. det va gott... gick upp med barnen idag och gjorde iordning dom te dagis/lekis.. sen fick S lämna dom!haha...
Åt frukost när han kom tillbaka.. sen åkte han och M till kinna.. vi var ju tvungna att lämna in benjamins elbil på lagning. en skruv har gått av.. och sen fick han lämna in Jennifers mobil på lagning med eftersom benjamin doppade den i ett glas saft!! han är riktigt busig ibland!! haha..
men men det är sånt som händer.!
Vi ska nog köpa oss ett Xbox denna vecka!! =) Jiiiippiiiiie.. då ska det spelas!! haha...

Idag har my wife vart här en snabbis!! hihi ♥ jag amo you ♥
sen gjorde S piroger!! va gott det va.. mumma.. haha...

Fick ett väntat besök idag med.. Vilken tur att det gick bra!! så imorron ska det ringas.. =) fast inget man berättar här!!
Alla behöver inte veta..

Var ute och gick med P efter det... Det är faktiskt jätte skönt att va ute och gå.. fast man är lite lat ibland och inte orkar.. men så fort man väl har kommit ut kan man ju gå hur lååångt som helst!! =)

Nu sitter jag här  och glor runt!! Man hittar oftast nått roligt att läsa!! HAHA.....

pratar med my wife på msn med!!

Igår pratade jag med P... det var trevligt... vi har exakt samma problem så han förstår precis vad jag menar!!
sköönt att ha någon som lyssnar!!!

yeeeeah!! i helgen är jag ledig!! ska se om vi ska dricka lite kanske.. var ju ett tag sen. Men inte med A och dom för dom ska ju fira en viss horas födelsedag!!
Äckligare människa får man nog leta efter!! snart har hon väl fått så mycket sjukdomar i underlivet så hon inte får använda det!! Usch sikka männsikor det finns!! som sagt, finns bara ett riktigt ord för såna! PUTA....

jaja.. orka lägga energi på en omogen liten pussy!!

ChaoooO!!

 ♥ Te quiero ♥ Te amo ♥ Te adoro ♥

Kommentarer
Postat av: Wifie

Haha ska dom fira henne??haha orka....

jag amo you också...

Beso

2009-01-27 @ 21:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0