7 januari

 innan blogga man nästan varje dag!! nu har det blivit varannan.. hm..
har juh inte haft tillräckligt med tid till det!!
Finns juh folk som kommer och våldgästar en hela natten nästan!! HAHAHA....
skoja bara darliiing!!

Idag har jag jobbat kväll igen. imorron blir det kväll med =( tråkigt men men!!
På fredag jobbar jag till 3 sen blir det hem och snygga till det!!
På kvällen kommer besök och vi ska äta lite tacos och dricka läsk i vinglas. hahaha....
sen blir det nån film... kanske man går ut en snabbis!! vi får se!! haha.. där festen är!! haha... =)

Idag på dan var jag hos jennie en stund med benjamin!! så han fick lekt lite!!

Nu ringde katita la rica!! såå byebye...





Kommentarer
Postat av: Amor

Haha ja jag vill ju inte lämna dig haha...=)

Längtar till fredag...Bara vi får lite mer tid innan annat FOLK kommer haha..

Beso

2009-01-07 @ 23:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0