seg

igår fick vi sovmorgon.. gick upp vid kvart i 11.. =) sköööönt!! på dan var jag och benjamin hos jennie..Jennifer va redan där.. sen gick vi hem och laga lite mat!! sen bakade jag och benjamin kladdmuffins.. dom blev jätte goa.. =) så det ska jag bjuda wife på när hon kommer hit nästa vecka!! sen har ewe och petra tjata på mej om att hänga med till borås.. hade inte så mycket lust först sen när petra ringde för 3de gången så sa jag OKeeeej!! så det va bara att hitta nått att ta på sig.. jag och ewe drog te linda.. där hitta jag ett par shorts och ett linne.. =) det blev fint!! Petra kom hit och grogga lite innan vi kunde gå upp te ewe... var tvungen att vänta tills sambo kom hem från jobbet!! skjutsen kom vid halv 10.. Först gick vi till ett ställe som heter Viskan.. var rätt så mycket folk.. träffade nancy och alla där.. där köpte jag och petra våran första drink.. Sex On The Beach... sååå god den är!! Mumma.. haha sen drog vi till Tonic. det var rätt mycket folk där med.. och vi köpte några drinkar till!! =)=) blev lite fuller.. haha.. men så skönt det var att komma hemifrån lite! innan vi skulle leta taxi gick vi och köpte kebabrulle.. 'Gick te ale och tog en cigg innan jag gick hem och la mej!! idag gick jag upp vid kvart i 12.. oj.. hann ikke fixa mat så sambo kunde ta med sig te jobbet.. men han sov lika länge!! haha.. har vart såå seg idag! hade behövt städa men det får jag ta tag i imorron!! nu ska jag strax krypa ner i sängen och titta på film!! chaoo!!

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Hihi viste inte att du hade en blogg nu kan jag kolla vad du gör varje dag:=) Saknar dej jätte mycket!!! Hälsa din familj!! Jag kommer och hälsar på så fort jag fått mitt körkort!!!! du blir mitt första stopp! Puss puss Ewelina

2009-07-19 @ 01:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0