tisdag!!

I fredags var vi i ikea.. Nathalie åkte oxå med.. =) hittade det jag va ute efter.. och sen lite små grejer... Man blir ju helt galen.. finns ju sjukt snygga saker/möbler...
Slängde in grejerna hemma och sen var det bara att hämta barnen hos catete och sara.. Sen raka vägen till borås..
Jennifer ville inte hänga med så hon stannade kvar hos catete...
Hittade först inte det jag va ute efter så började känna mej lite små sur... Men sen kika vi in på cubus... där fanns det som tur var ETT par shorts kvar i min storlek =) så jag gick därifrån sååå lycklig hahaha... Köpte en söt tröja te jennifer och benjamin skulle ju så klart ha en spiderman tröja HAHA...
Efter borås klippte jag gräset och sopade lite här utanför.. diska och allt sånt... sen drog vi te shell och hyrde lite filmer...
så jag och jennifer hade en lite mys kväll/natt.. sambo kollade på halva filmen sen drog han upp te ale en stund..

I lördags var vi och handla en massa mat med mamma.. sen städade jag HELA lägenheten...
senare på eftermiddagen grillade vi med catete och sara.. =)) Mumms...
Fixade barnvakt.. Kevin var så snäll och passa barnen.. tack!! =)
Drog med katy till catete och saras fest!! Hade sååååå kul... kom hem vid 5 tiden... och blev lite fuller med.. ahha... Jennie ringde vid kvart över 11 i söndags och jag låg fortfarande i sängen.. ikke bra.. eftersom jag lovade mamma att åka med te ullared vid 12.. så det blev snabba puckar.. Var såå jävla mycket folk i ullared.. bläää.. som tur var gick det rätt snabbt där inne...
sen fick jag för mej att börja tvätta vid 22.15... usch... var inte färdig förens kvart i 2...

i måndags tog jag det lugnt.. var hos mamma och hjälpte henne lite.. sen handla vi på lidl..
Tänkte lägga mej tidigt igår men det gick inte så jätte bra... sista gången jag tittade på kl var den 02.16... och jag som skulle upp 6.20...
Börja ju jobba 7... vaknade tillochmed före alarmet idag! hahaha...

Var rätt pigg faktiskt.. det trodde jag inte att jag skulle vara...
det enda jobbiga va att man var ensam med all delegering.. men det gick!!

Ikväll har vi vart på kalas... anton och andy har fyllt år.. dombjöd på completos och skit goa "kakor" med manjar och grädde i.. Så jävla goa.. åt nog 6 st hahaha...

ska snart hoppa in i duschen och sen lägga mej... upp tidigt imorron med... =)

ChaoooO!


Kommentarer
Postat av: nathy

D, beställde bilderna från extrafilm.se. Det blev skit bra bilder faktiskt, så beställ där ifrån om du ska göra :)

2009-07-29 @ 20:19:39
URL: http://lanathy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0