tjohopp

3 dagar sen som jag skrev sist!! Har ju inte så hemskt mycket att berätta!!

Fick äntligen laddat hem Baksmällan. HaHa den var rätt rolig... =) Nu väntar jag på sandra bullocks nya..

har inte gjort så mycket..igår gick jag och benjamin med Katy ner till negerbyn... vi hämtade philip.. sen gick vi och köpte glass på hemmakväll.. sen satte vi oss bakom puerto rico så barnen fick leka på lekplatsen där en stund..sen gick vi tillbaka till negerbyn och hämtade philips saker. sen drog vi hem...
Josse och naomi kom hit en stund.. izza med... sen när dom drog hem sopade jag lite här utanför... Benjamin somnade tidigt... =)  så vid halv 12 la jag och jennifer oss i våran säng och tittade på tv.. vi sten däcka nästan med en gång... haha

idag har katy vart här en snabbis... sen gick jag och benjamin till jennie en stund..
Jennifer har vart lite överallt haha.. springer in och ut hela tiden!! =)

Nu har min plutt fått sova i 45 min.. tänkte inte låta han sova men stackarn va ju döö trött...

nä nu ska jag ta ch fortsätta få iordning här!!


Blir så irriterad på att vissa personer bara hör av sig när den andre vännen jobbar och inte kan umgås.. hm.. men så kan det va..


Har ju pratat med my wife med.. love you...

chaooO!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0