tjolahopp!!

Har inte skrivit på ett tag nu... Har inte haft nått speciellt att skriva!! Har inte gjort så hemskt mycket... Eftersom sambo jobbar kväll.. Jag och benjamin har vart hos jennie nästan varje dag.. jennifer träffade vi där eftersom hon brukar gå dit så fort hon vaknat hehe... =) Och så har katy vart på besök nästan varje dag med.. I fredags var sambo hos ale en stund.. jag satt hemma och hade det trevligt framför datan.. haha.. pratade med agge genom mikrofonen och sen hade jag på camen oxå :p haha I lördags var sambo ute IGEN.. och kom inte hem innan kl 10 i söndags morse.. då va man ikke så glad.. var borta hos jennie en stund sen gick jag och katy till sara och catuto.. I lördags natt trodde jag fan ungarna höll på att dö.. La mig i sängen och titta på film. efter en stund hör jag världens booom och barnen börjar gallskrika.. Och jennifer bara ropa att " han fick den på sig".. sprang in i sovrummet.. hitta först inte den skiten man skruvar i lampan.. eftersom vi måste göra så dom inte kan tända lampan när dom har lagt sej eftersom benjamin gärna vill tända och leka.. Fick tänt lampan och ser att benjamin har nästan jennifers byrå på sig och deras tv ligger på golvet. Dom var helt skräckslagna stackarna! men han hade inte fått den på sig som tur va.. Jennifer sa att hon satte sig i sängen och hon hann inte "rädda" benjamin... Ungen hade klättrat på hennes byrå så den välte.. jaa han är verkligen en klätterapa haha... Så dom fick sova jämte mej!! så vi hade det gosigt i sängen framför tvn en stund.. Jaa nu måste man köpa ny tv till dom eftersom den andra inte funkar längre!! i söndags var jag och katy sååå trötta haha.. trodde vi... Jennie och dom skulle till kays mamma och dricka lite.. så då fixade vi oss lite och drog ner dit med.. Vi hade ganska kul faktiskt.. Kom inte hem innan halv 6 ungefär.. =) Jag och katy fick ha följe med nano hem eftersom jennie cyklade hem... hehe.. går var man väldigt seg.. plus att man fortfarande var trött... Så igår blev det pizza =) Idag har jag och benjamin vart hos jennie.. hjälpte dom lite med deras tak.. sen åkte vi och handlade.. katy va här en stund med.. =) inatt är det nog tvättning som gäller för våran del.. usch så tråkigt!! chaooooO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0