tråk dag

fyy fan vilken tråkig dag det har vart idag..
Jävla piss väder!! Jag som hade hoppats på sol så jag kunde fått klippt gräsmattan och sopat lite här utanför..
Undra när solen ska kika fram igen?

snart är min semester slut.. Börjar jobba den 29de.. och 7.16 första dan. haha.. måste upp tidigt.. fårse om man är stendö eller jätte pigg.. ska bli skönt att få börja jobba igen! Härligt att vara ledig men efter ett tag klättar man ju på väggarna!!
 
Imorron ska vi till Ikea =)) jag,jennie,mamma och katy.. ska bli roligt... ska köpa lite nya saker... Hoppas jag hittar det jag är ute efter!! sen efter ikea kanske det blir borås med ewe och barnen. Katy kanske skulle hänga med... Det beror på när vi kommer hem från ikea...
Vill till ginatricot och köpa mig ett par jeans shorts och nån snygg tröja!! =) Måste faan köpa nya kläder.. har ju inga snygga tröjor eller nått.. och hade gärna köpt lite nya underkläder med...
Nää om man ska ta sig en sista cigg och sen krypa ner i sängen!! Benjamin sover redan.. Bara jennifer som ska i sängen alldeles strax!
 
ChaooO!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0