9 juni

Helgen har vart lugn och skön.. Tänkte gått upp till K men B ville ju aldrig somna.. =(

Igår skulle jag ha jobbat kvällen men U var så snäll och bytte med mig så jag fick jobba dag!!
För kl 18 var det brännboll och grillning som gällde i J skola.. =)
det var trevligt... det var hur länge sen som helst som jag spelade brännboll.. sist var någon gång under högstadietiden!! haha
efter det var det bara hem och duscha.. sen till tvättstugan och börja tvätta.. bläää...

Idag jobbade jag till kvart i 2... var helt slut när jag kom hem så jag la mig och råka sova i 2 timmar.. ops..
haha...

imorron ska jag jobba te 4.. vi har personalmöte.. sen ska vi åka med mamma till borås.. =))

Fick skattepengarna idag!! sååå kul... så på torsdag blir det IKEA.... LÄngtar.. haha.. ska köpa massa nytt...

nää nu ska jag krypa till kojs..

chaooO!







Kommentarer
Postat av: LiiCee❤

Kkro kan nog bli lite smått svartsjuk, men inte så farligt tror jag. Med Mario har jag ingen aning, jag hoppas inte han blir så svartsjuk iaf.. Kkro sa till mej i lördags att Mario blev sur när jag hade gjort nåt me Kkro, hmm... Men annars vet jag inte alls va han tycker o tänker, tyvärr...

Däremot Mikael, en gammal kompis, blir jättesvartis när jag umgås med andra killar, börjar predika om att jag ska va försiktig o att alla killar bara vill en sak o bla bla bla, haha ha..! Han är en av mina bästa killkompisar men han fattar verkligen inte hur jobbig han är som håller på så och fattar inte när jag säger till honom :S

2009-06-09 @ 23:17:31
URL: http://liicee.blogg.se/
Postat av: LiiCee❤

Oj har han inte kommit över de än :S

Jag har hört Sambo o Kkro snacka om mej o Mario ett par ggr, o Luis gnällde på mej på den festen vid Ängskolan.. Så tydligen tycker la de flesta att jag borde hålla mej borta från Mario... Lite dumt eftersom jag ändå inte känner nåt för Kkro, förutom att han är en av mina bästa vänner : (

2009-06-10 @ 12:58:17
URL: http://liicee.blogg.se/
Postat av: LiiCee❤

jo det är sant.. men det känns så elakt mot ale för jag vet att han gillar mej.. men jag kan inte hjälpa det, jag har inga såna känslor för honom. han är en av mina bästa vänner men inte mer! o de e inte direkt så att jag o mario är störtförälskade, verkligen inte. men det känns dumt att va med mario hos ale när alla blir sura hela tiden.. dom enda som verkar vilja att vi ska välja våra egna vägar är du och nathalie, resten tycker vi beter oss jättedumt! tycker ju de e så mysigt att va me mario för han är inte alls som alla andra som bara klänger o vill en enda sak..! : )

2009-06-10 @ 17:41:16
URL: http://liicee.blogg.se/
Postat av: LiiCee❤

ne de e sant : )

får se hur det går... Men det känns iaf väldigt mycket bättre nu efter att ha pratat me dej o Nathalie ❤

Hoppas vi ses i helgen!!

2009-06-11 @ 02:01:20
URL: http://liicee.blogg.se/
Postat av: LiiCee❤

Hehe he jag har ingen aning om vilka dom är, men småflickor som alltid kom dit förr... Jag engagerade mej aldrig i att ta reda på vilka dom va : p men unga och dumma va dom, haha ha..!

2009-06-11 @ 13:50:02
URL: http://liicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0