..........

Idag är det fredag!!  och man har ingen lust att göra nått.. är såå trött idag!!

Åkte med E till Kinna.. Hon skulle lämna saker till A.. sen åkte vi till willys för B ville ha glass... =)

sen titta vi på tv en stund.. och råka däcka en stund på soffan.. haha...

Fick besök av K idag med... Det va trevligt att snacka lite skit... haha.. det va längesen!!

Har fixat barnvakt till dom kvällar som jag jobbar.. För S jobbar också kväll sen...
E ska passa barnen och sen kanske A och K hjälper mej med dom andra 2 dagarna!! Tack girls!!

Och Mamma.... Tänker inte be dig passa mina barn mer.. Du behöver inte vara orolig.. Eftersom dom är SÅ jobbiga...
Jag ska fixa barnvakt av mina vänner istället... För dom klagar inte som du gör!!!
Orka höra allt negativt av dig hela jävla tiden!! Är så jävla trött på det...! Tänker inte ta eller lyssna på mer skit!!!
Du är inte så jävla perfekt själv..!!!! Behåll dina tankar för dig själv för nu tänker jag inte ta åt mej ett skit mer.....
Klagar på allt och alla.. men hur faaan va du inte själv när vi va små? var du den mamman vi behövde.??

Tackar gud för att jag har min älskade pappa!!! För när han väl öppnar munnen så vet man att han bara vill en väl..

Tack till my wife och E för att ni orkar lyssna på mej när jag behöver prata!! Utan er hade jag kvävt mej själv med alla mina tankar och problem!! så massa kärlek till er!!! ♥♥♥ NI ÄR BÄST!!!!!!!

Nu sitter jag och lyssnar på changes med 2pac.. Guuud så längesen det va jag lyssna på den!!
Tycker om den såå mycket!!

Hermanito, te hecho tanto de menos!! ♥♥ TEEEE AMOOOOO ♥♥

Nää nu blir det en cigg och sen sängen!!!

Trevlig helg!!

ChaooO!!



Kommentarer
Postat av: Madelene

Får jag den lägenheten/arna jag söker på i assberg kan jag var barnvakt hur mke du vill=)

Kram kram!

2009-06-06 @ 01:36:36
URL: http://whoismadelene.blogg.se/
Postat av: Wife

Du lyssnar på mej när jag gnäller=) klart jag lyssnar på dej då med=) o passar gärna dina barn<3...bara jag kan den dagen..=)

Jag amo you MUCHO...<3<3<3

besos...=)=)

2009-06-06 @ 16:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0