fredag!!!!

Igår var det skolavslutning!!
Js allra första skolavslutning!! Efter sommaren börjar min lille tjej i 1an... fyy vad tiden går fort..
Hon var sååå finer.. och E kom ner och fixade hennes hår innan vi skulle gå till skolan!! =)

Sen var vi på N skolavslutning!! Hon slutade 9an.. =) Bra betyg fick hon!! =)

På kvällen blev det mingla i mark med J, R och systeryster!! Jaa vi åkte dit i spöregnet haha!!
Barnen tyckte det var roligt iaf.. och det va det viktigaste!! =)

Idag har jag inte gjort så mycket!! Var hos syrran en stund sen åkte vi och handla med mamma.. Köpte med mig en pizza på vägen hem till mej och J..
sen blev det jobbet!!
Imorron jobbar jag 7-16... och jag ska gå imorron bitti så jag hoppas faan att det inte regnar!!
På söndag tog jag semester!! =) så fårse vad som händer imorron kväll!!!

Nää nu får det räcka!

chaooO!


 
Här får ni en bild på min underbara dotter!!!  ♥♥



Kommentarer
Postat av: MaddeMadelen

Vad fin hon är=)

2009-06-15 @ 00:28:58
URL: http://whoismadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0