Juni

Redan Juni.. herregud vad månaderna går fort... nu har jag bara 4 veckor kvar att jobba sen har jag semester!! =)

Jobbat hela helgen...
i lördags när jag kom hem hade mi amor grillat.. såå gott det va.. Gjorde inte så hemskt mycket.. var trött så la mej och sov 2 timmar i soffan haha...
I söndags jobbade jag delad tur.. alltså rast i 2 timmar.. Jag och L gick till MC Donalds och åt. E kom dit och lämna pengar till mej.. sen körde hon oss till jobbet igen!!'
Och innan kvällsmaten så startade avdelningen ovanför oss vattenkrig.. hahha... faaan va vi skratta.. det va faan vatten i hela våran matsal så det tog en stund att torka upp.. Efter vi "lekt" färdigt bjöd vi dom på lite kvällsfika.. tårta och lite vatten... roligaste kvällen någonsin... =) =)

Idag har vi vart borta hos min systeryster en stund.. sen åkte jag, E och barnen och köpte glass... det behövdes verkligen i denna värmen!! såå varmt det har vart!! sen satt jag och E utanför mej hela eftermiddagen typ.. åkte och köpte pizza på kvällen!

Nu sitter jag här och väntar på att sista tvätten ska bli klar så jag kan krypa ner till kojs...
Imorron ska jag och H till barnens rektor.. Eftersom vi ska byta skola så dom kan börja på parkskolan istället!!

nää nu orkar jag inte skriva mer..

ChaoooO!!!

Kommentarer
Postat av: LiiCee

Ooh så du är ledig?! HÄRLIGT!!! Då ses vi ju säkert imorgon :)

Kram

2009-06-04 @ 13:38:19
URL: http://liicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0