rubrik??

Jaa då har man jobbat klar för idag!!

Ska snart krypa ner i sängen och titta på film med mi amor.. Myyyysa =)
Jobbar tidigt imorron... till halv 3 sen hämtar mamma mej =) fick fjäska lite.. hehe....

På midsommarafton jobbade jag till kl 2 sen när jag kom hem grillade vi... sen blev det jordgubbar med grädde.. Mums...
På kvällen drog vi hem till P... E hängde oxå med..
Min underbart snälla syster son K var barnvakt =) Taaaack!!
Kom hem vid 3 tiden...
Gick inte upp förrens efter 12. det va skööönt att få ligga i sängen så länge haha.. det behövdes...
Jag och E åkte och köpte pizza.. var sååå sugna på det!! Resten av dagen spenderades i soffan framför tvn...

Igår hade jag och älsklingen myyys kväll.. =) Barnen somnade tidigt för att vara dom haha... så vi la oss i sängen och myste framför filmer.. =)

Te amo mi vida ♥♥

Nää om jag skulle ta en sista cigg för idag och sen lägga mej!!

chaooO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0