sommar

Fyyy vilket underbart väder vi har!! =) Hoppas att det fortsätter såhär.. =)

Det tråkiga med att det ar vart så fint är juh att man själv har jobbat HELA helgen!!! =(
Men idag blev det sjön dirkt efter jobbet!! Så nu har man badat för första gången iår!! sååå skönt det va...

Min helg har vart väldigt lugn.. =)

I lördags var J med J och dom i åsa.. och benjamin var ute och åkte båt och sen badade dom vid mos strand! =)
så älsklingen var barnledig... =)

På onsdag blir det förmodligen varberg med E och barnen!! och så kanske F åker med.. =) ska sooooola så man kan få lite färg... är ju blek som en... hm.. vet inte vad haha...

Just nu tvättar jag för fullt... ska snart ta och knalla dit men blir nog en cigg före...

Have a gooood night!

chaooO!

 4 DAGAR KVAR ATT JOBBA SEN HAR JAG SEMESTER I 3 VECKOR!!!!! =)=)=)

Kommentarer
Postat av: Madeléne

Åh så gott med att bada=) Mitt första dopp blir nog imorgon=)

2009-06-29 @ 00:02:43
URL: http://whoismadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0