soool

har jobbat idag... 7 till halv 3.. idag va jag sååå seg.. har ju jobbat sen i fredags!!
imorron är jag ledig =) sen jobbar jag torsdag kväll och fredag dag sen har jag SEMESTER!!!! =) =) =)
bara längtar... slippa gå upp tidigt och sånt...

Igår var vi uppe i sjön med syster med familj och Ivan..  Fyy fan vad skönt det va i vattnet!!

Imorron blir det sjön med syster och alla barnen! Pappa ska köra upp oss vid 12 tiden!
Hoppas att det inte är mycket folk så man kan sola i bikini HaHa... vilket jag annars inte gör!!

Skulle åkt te varberg med evve men hon skulle jobba,... får bli en annan dag!!

åh känner mej såå seg asså... bara längtar tills klockan tickar lite så man kan lägga sej!
Blir sängen vid 11.. Jennifer lär väl inte komma in än på ett tag! För varför ska man lägga sig när det fortfarande är ljust ute??? hehe...  och sen behöver man ju inte gå upp tidigt för att gå te skolan.. jaa det är vad hon brukar säga när jag ropar in henne..!!

Idag fyller Linda år... Grattiiiiiiiiis!!
och imorron fyller Nathalie år.. och så på fredag fyller Lilleman år.. Någon mer? hm.,. =)

nää om man skulle äta lite kvällsmat och sen hoppa in i duschen!!

chaooO!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0