28 mars

Kom på att jag inte har bloggat på ett tag nu...

Det har inte hänt så mycket...
Igår jobbade jag te 3 ... När jag och nuttis stod och väntade på bussen så plockade J upp oss... Han hade en rolig nyhet att berätta... han ska bli pappa.. sååå roligt.. Han va sååå glad... =) Kan inte fatta att min allra bästa killkompis ska äntligen bli pappa haha!! så gulligt..

Igår kväll var det fest... Var och handlade med E.. sen hem och dumpa varorna och slänga in ungarna i bilen.. och åka te borås och plocka upp wife.. haha... sen blev det snabba puckar.. duscha och fixa sig på 15 min ahhaa.. stressigt me´n det gick haha..
Väl nere på festen.. det första man fick höra när man kom var att fittan sa nått te nattis... Åh den lilla slampan fick vad hon bad om senare under kvällen..  N slog henne och så.. Kan bara säga att det är såå rätt åt henne.. Hon gick ju hela kvällen och nästan teg om stryk... Yeeeah.....
Hade man inte fått bort N från henne så hade hon nog slagit ihjäl henne... men men.. trevligt var det ändå..
Tillochmed lisa dansade mycket igår hehe.. trevlig tjej det där! =)

Efter festen ställde jag mej och gjorde tacos till mej och E.. ahha.. kl halv 3 på natten!! Väldigt gott var det!

Nettan och M passade barnen!! Tack sååå mycket =)

Idag blir en seeeeg dag!!! är såå trött.. hoppas att det kommer nån bra film på tv ikväll..

Nä nu måste jag hoppa in i duschen.. ska vara hos Q vid 4 tiden...

Ha en trevlig Lördag!! =)

ChaoooO!!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0