30 mars

Har haft lite sovmorgon. =) med mi amor... <3

Har vart hos mamma en stund.. diska och dammsög åt henne.. måste hjälpa tanten ibland haha!
sen gick jag och systeryster ner te banken.. Fick betalat tandläkarn idag med.. duktig jag är.. haha
Jobbade kvällen idag med R.. alltid lika kul att jobba med henne!

Imorron jobbar jag med D... oxå rolig tjej att jobba med,... vid halv 2 ska gruppen åka hem till H och lämna en blomma och så... Fyy det kommer kännas jobbigt tror jag...  Man bryr juh sig såklart.. skulle aldrig vilja hamna i den sitsen!!

Jobbar hela denna helgen som kommer.. sååå tråååkigt.. tänkte tagit semester på söndag men det går nog inte... =(

Som L skrev i sin blogg.. så hoppas jag oxå att vi lär känna varandra mycket bättre!! du är en toppen rolig och trevlig tjej  tycker jag =)

Nää nu ska jag nog spela lite poker.,. haha... jag klagade på S när han spelar hela tiden.. nu har jag snart blivit likadan.. haha


chaooooo


Kommentarer
Postat av: LiiCee

aaw taack, nu blir jag riktigt rörd juu! :)

Haha ha visst e de jobbigt när alla runt omkring en ska spela poker hela tiden?! Haha ha sen tänker man inte på att de smittar o snart sitter man där själv :p Kraam

2009-03-31 @ 20:17:05
URL: http://liicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0