31 mars

Yeeah.. Idag åkte vi til H vid halv 2.. Efter att ha träffat henne så tyckte alla att det kändes skönt.. klumpen alla hade försvann.. Satt och prata om precis allting och så fikade vi lite grann.. Jätte mysigt hus hade hon.. det är inte ofta man är i öxabäck haha =)
Kom hem vid kvart i 5.. och gissa vem som väntade på att få gå ut?! haha S såklart...

Har bara tagit det allmänt lugnt idag.. höll på att somna på soffan men rätt som det va så kom killarna hem.. då va det rätt kört... ska snart krypa ner i sängen och titta lite på tv...
Jobba tidigt imorron igen!!  På torsdag SKA jag ha sovmorgon... en sak som är säker...
Bara längtar tills semestern börjar.. Tog 3 veckor.. v 28,29 och 30... ska bli underbart skönt eftersom jag har jobbat varje sommar sen 2004... =)
Ska börja planera lite med C om resan te skara sommarland.. tänkte att vi skulle hyra en stuga för 1 natt.. hade vart trevligt...

Vann 2 hela gånger idag när jag spelade poker,, haha.. äntligen börjar jag lära mej... =)
men det kommer bli svårt att slå S,K och L rekord hahaha!!!

Nää nu ska jag ta en cigg...

Ha det gött!

ChaooO!!!

en ego bild på mej haha!


Kommentarer
Postat av: LiiCee

"en ego bild på mej"?? hade jag sett ut som dej hade jag lagt ut bilder på mej själv hela tiden :p En annan får ju spackla sig i sju timmar innan man duger till att fastna på bild..

Kraam

2009-04-05 @ 10:50:53
URL: http://liicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0