Fredag!!

Har inte skrivit på några dagar!! oops... Har inte haft så hemskt mycket för mej!! enbart jobbat och vart hemma...

idag jobbade jag te 1 sen fick jag skynda mej så S kunde gå till jobbet!!
sen blev det duscha barnen och mej själv... För P hade kalas kl 6...=) min käre bror va så snäll och körde dit mej, barnen och F... och för en stundsen ringde han och kolla om vi va kvar för då hade han kört hem oss... Så snäll min bror är!! =)  men vi var redan hemma... B däckade efter5 min.. han va sååå trött... inte vilat middag idag heller.. J somnade inte så långt efter han!! haha... så nu sitter jag här och lyssnar på mina favvo låtar!! jag bara ÄLSKAR dom....
skulle behövt tvätta idag men det är upptaget... så det får bli imorron!!
S sitter som vanligt hos A....  typiskt.... men men.....

Är ledig i helgen och det ska bli sååååå skönt...ska soooooooooova länge både imorron och på söndag!! =)

Har pratat med my wife idag med!!!  hehe.. inget ovanligt..vi pratar juh dagligen!! Jag Amo You Mucho ♥

Nää nu ska jag tjata klart med P sen blir det sängen!! har juh vart uppe sen tjugo över 6...


ChaoooO!!
                                                                                                            ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0