Luna Luna Luna!!

Kom inte på någon annan rubrik!! HaHa....

Idag har jag jobbat till kvart i 2 men gick lite tidigare så jag hann handla lite!!
Men jag och nuttis hade tur för M körde förbi och plockade upp oss haha!

När jag kom hem pratade S med mi suegra!! Oj vad S fick skäll hahaha! Rätt åt han!!
Sen pratade jag lite med mi suegra!!  Hon vill ju veta hur allt ligger till!!

Har vart hos mamma idag med... Lämnade lite grejer som jag handlade åt henne idag!!
ska dit imorron och hjälpa henne lite granna!!

Har pratat med my wife idag med.. ganska vanligt nu för tiden! haha.... ♥

nu har mina små sötisar somnat!!  ska snart ringa hem min man så vi kan lägga oss och myyysa!!

chaoooO!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0