me duele!!

Har sån fucking pain i ryggen!! har haft det i några dagar nu..säkert från jobbet eftersom det är tungt... speciellt på avd 3... jädra shit asså.. hoppas att det går över snart!!

Idag har jag jobbat igen haha.. hade följe med nuttis idag med.. men idag fick vi ta bussen för ingen vi kände körde förbi..!!
har satt in pengar på killens konto.. han som sålde sin datadel... så snart har jag min egen data och då ska My wife få se lite kort på sig själv hahaha..!!
va hos min kära mor idag med.. låg i soffan hos henne och va bara allmänt lat haha!!

har vart hos E och rökat sen körde hon mej te shell för mamma ville ha lite tidningar!! tack stumpan! ♥

idag kommer G med familj hem från chile!! tråkigt att det är sånt jädra väder när dom kommer.. lämnade varmt och skönt till detta skit vädret!! usch!!
samma sak när vi kom hem från chile förra året!! hade ju nästan bara regnat hela vintern och sen när vi kommit hem såklart att det ska komma en jävla massa snö... bläää!!
Jag vill också åka te chile snart igen!! har vart där 3 gånger nu juh.. några gånger till skulle inte skada!!
här ska det sparas pengar HAHA!!!

har pratat och smsat med my wife idag med!! Jag Amo You!!! ♥
lyssna på din pappa haha.... och lyssna faaan på mej!! haha... you know what l mean! =)

om man skulle ta och göra iordning lite kvällsmat nu!! så ungarna kommer i sängen!! =)

chaoooO!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag ska lyssna på er...=)

Jag amo you...<3

2009-03-03 @ 21:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0