16 maj

Idag har jag jobbat delad tur.. guud va tråkig den turen är.. hatar den!!! som tur är jobbar jag 7-16 imorron och sen ledig i 2 dagar.. sköönt!!
Nu har jag börjat tvätta.. fy fan vad mycket tvätt vi hade.. längesen som det va så här mycket!!!
skönt att få bort det från toan så ser det lite finare ut =)

Idag är det 3 år sen min älskade morfar gick bort!! Kan inte fatta att det redan är 3 år sen.. Tänker på han väldigt ofta faktiskt! Min käre lille morfar... Saknar honom såå mycket! Visst att man klagade när han ringde och väckte en kl 8 på morgonen för att endast fråga om man kunde komma fram och hjälpa han med handling mm..!!
Men han var den härligaste gubben... Väldigt snäll med!!

Nästa vecka fyller min lille prins 3år.. stora killen nu juh.. =) Tiden går såå fort...
Ska in till borås och handla lite presenter tänkte jag.. Blir nog mycket med spindelmannen eftersom han älskar det!!

Jävla hostan vill fortfarande inte försvinna.. det är så jävla irriterande.. usch.. försvinn nu!!!!!!!!!!!!!!!!

Har inte pratat så mycket med my wife idag!! Tycker att hon ska ta och palla arslet hit snart!!

Aa just det!! Fick höra att min kusin var i marks kommun och hälsade på =)) Längesen man träffade honom.. Men jag jobbade och J sov så han fick nöja sig med att träffa J och mamma.. och en annan kusin....

nää orkar inte skriva mer nu!

chaoo!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0