21 maj

Idag har jag jobbat.. slutade vid kvart i 2..
Åkte till borås efter jobbet med E och J... plockade även upp wife på vägen =)
Det var trevligt att träffas.. även om det bara var en liten stund!!
som vanligt när man åker med E så ska det alltid nästan hända nått hemskt hahhaa... idag var vi typ 60 cm ifrån att krocka... och E var lite olaglig som råkade köra mot rött haha.. så nästan gång får ingen sitta och prata med chauffören... hahahaha!!!
Var på H&M och köpte presenter till B... Det blev en skjorta,en spiderman keps,spiderman badbyxor, ett par byxor, sockar och 2 tröjor... =) skulle köpt ett svärd till han med men hittade inget... Han vill ha ett svärd som P har men hittade inget som ens liknade det..
Imorron fyller min lille prins 3 år.. guuud vad tiden tickar...
Efter borås blev det mat på Mc Donalds.. sen gick jag och B till min syster en stund.. satt där och tjata.. sen gick vi hem och klippte gräset på båda bak och framsidan!!!

så nu sitter man här nyduschad och ska snart krypa ner i sängen!!
Jobbar te 2 imorron men ska försöka flexa hem vid 11 om det går.. hämta tårta och sen hem och börja blåsa lite ballonger!!

chaooO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0