6 maj

nu sitter man här och har blivit dunder förkyld.. inte alls kul.. och så har man ont i halsen med.. usch...
det är ju sååå jävla jobbigt... tur att man inte har åkt på feber iaf..

Igår var det 5 maj.. alltså var det 7år sen Nisse gick bort.. och 5år sen Pancho Tito gick bort.. Fattar inte vart tiden har tagit vägen?! 5 maj är en oturs dag.. enligt mej.. men igår hoppas jag att det gick suuuper bra för C så han kommer hit snart igen!! Nu har vi ju ingen som bakar bröd till oss hahaha!!!

Idag har jag jobbat te 4.. först var det en "kurs" som alla måste gå på för att få lära sig det nya personalsystemet.. den var skit om man får säga så!! och sen var det personalmöte 13-16.. en underbar anhörig till en person som gått bort kom och lämnade jätte många pajer till oss.. och så fick vi en peng som vi (personalen) ska hitta på nått kul för.. =)

Har vart och köpt nya gummistövlar till J idag med.. Med Hello Kitty... LiiCee kanske vill låna dom nån dag? hahaha..
Har sedan pratat och skällt lite på henne idag.. för hon har sagt ett fult ord idag.. så nästa gång BLIR det utegångsförbud och nästa gång tänker jag inte ge med mig..!! Så nu hoppas jag att hon sköter sig!!! =)

Nu har mina pluttar somnat.. så här är det lugnt och skönt!
ska snart krypa ner i sängen med tänkte jag! Mår ju ikke bra så då kan man lika väl bädda ner sig!

Har pratat med my wife idag med!! Hela 3 gånger.. haha... Jag AMO You ♥

imorron jobbar jag sent sen är jag ledig ända tills på måndag!! Hoppas att jag mår bättre för annars blir det nog att stanna hemma!! Måste tänka på att inte smitta ner dom äldre med detta!!

chaooOO!!


 


Kommentarer
Postat av: Nathy

Kien es tu wife ? .. haha vad har jennifer nu gjort ?!

2009-05-09 @ 14:29:55
URL: http://lanathy.blogg.se/
Postat av: LiiCee

haha ha va har hon för storlek??

fast de spelar egentligen ingen roll, Hello Kitty är Hello Kitty!! :D

mamma blev galen när hon såg att jag bäddat sängen med hello kitty lakan, hon tyckte jag va barnslig :S hehe he

kraam .

2009-05-10 @ 02:15:27
URL: http://liicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0