Bebis

Jaaaa idag tittade S och C bebis äntligen ut!! En liten kille fick dom!! =) =)

Har inte haft så hemskt mycket för mej sen jag skrev nått sist!!

Igår jobbade jag te 2 sen åkte jag, B, J, och E till Napoli och åt innan vi åkte vidare till Borås!!
Var och köpte mig en labyrint bokhylla!! haha.. Trodde att vi skulle ha ett helvete att få ihop den men det gick rätt bra ändå som tur va.. fast det tog en stund innan vi fattade hur vi skulle göra hahaha..
Resultatet blev skiiiiiit bra!! så när skattepengarna kommer in på kontot blir det att åka till ikea.. ska köpa mej ett nytt vardagsrumsbord!! haha.. och nya ramar och sen vill jag ha en snygg golvlampa.. =) =)
Lääängtar!! är alltid kul att shoppa nya saker!!! blir lite ändring..

Idag gick vi upp vid halv 8.. S gick och lämnade barnen medans jag satte fram frukosten!! sen blev det städning för min del.. och S fick bygga ihop den sista delen te bokhyllan..
Såg ut som faaan imorse när jag vakna.. allt stod huller om buller.. blää..!!

Ikväll jobbade jag och D.. Gillar verkligen att jobba med henne.. Har alltid nått kul att snacka om =)
I helgen jobbar jag med D och R.. Så denna helgen kommer bli suuuper!!!

i onsdags var jag hundvakt åt crazy dog haha.. =) Tur att wife var här och hjälpte mej!! sen åkte vi till kinna och köpte avslutnings kläder till J.. Hon kommer bli såå fin... =) Mammas hjärta!!

Nää nu står min prins och tjatar på mej så det är lika bra att logga ut!!

Trevlig helg på er!!

ChaoooO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0