!!!

oops har inte skrivit på några dagar igen!! fasiken oxå haha..

i torsdags kom wife hit och lämnade paket till J.. sen åkte vi till Mc Donalds och köpte glass... Mötte upp E där.. sen när vi skulle åka till netto blev wifes bil barntom eftersom dom ville åka med E haha...
väl hemma så fick jag för mej att jag och wife skulle åka till sjön och gå 1 mil i skogen.. Slutade med att vi gick 6 km haha.. Stackars henne som fick sånna "skavsår" under fötterna.. andra skor nästa gång?! haha...
var hos syrran sen på kvällen-.. dom grillade.. det va mumsigt =)

sen på kvällen gick vi upp te el señor de la noche en stund.. gick hem tidigt för jag var sååå trött...

i fredags hände inte så hemskt mycket.. Jobbade kvällen.. cyklade till och från jobbet.. lite duktig har jag vart haha..

idag jobbade jag te 4.. har cyklat idag med.. snabba mej hem så jag kunde fixa iordning J innan hon skulle på kalas...
Linda var så gullig och gjorde slingor på mig idag!! =) =)
sen har vi suttit och tjatat en stund!!

Nu sitter jag här och ska snart duscha av kroppen och sen krypa ner i sängen!!

Har bara en sak att säga dig!!
DRA ÅT HELVETE DIN GAMLE GET!!!

chaooO!!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0