...!!!

idag är det onsdag men känns som torsdag!!

Har klippt gräset idag =) benjamin va gullig och hjälpte mej haha...
sen grillade vi och så..
E kom hit och tog en cigg innan hon skulle på möte!

Idag skickar jag MASSA kramar till my wife! du vet varför! Jag Amo You♥

har inte så mycket att berätta faktiskt..

Börjar känna mej bättre så imorron ska jag ringa jobbet och säga att jag kommer te helgen.. Hoppas bara att denna jävla hosta försvinner snart!! orkar fan inte hosta mer... usch.....jobbigt som faaan!!

Haha.. igår var jag på utvecklingssamtal med J.. hon är väldigt duktig på matematik och bokstäver.. =) det är bra...
sne frågade fröken henne vad hon vill bli när hon blir stor.. då svarade hon.. att hon vill bli lika cool som sin kusin N.. HAHAHA...  vad menar du med cool? frågade fröken... då svarade min sessa.. bara cool.. hahaha.. så gulligt!!

Åh.. inatt vakna jag vid 5 tiden av att det klia som en idiot i halsen.. fyyy faaan... sen somnade jag inte om innan klockan va typ 6.. jobbigt...
så kan man ju alltid hoppas att skitmobil snart börjar fungera riktigt så det låter när larmet ska ringa.......!!
sämsta mobilskit jag har haft.. så snart blir det fan en ny...

nää nu ska jag prata vidare med my wife sen blir det sängen! skulle behöva tvätta oxå men det får bli imorron natt!!

chaooO!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0