jahapp!!

Nu tänkte man skriva några rader igen!! Är väldigt dålig på att skriva...

Var ledig måndag och tisdag!! och det va skööönt... =) fast kunde jobbat både natt och kvällen men tackade glatt nej!!
Ligger massa plus så jag behöver inte känna mej tvungen!!!

Idag har jag jobbat te 4.. sååå lång dagen blir när man jobbar te 4... Sprang in på hemköp och fick köpt en cola med mej hem haha.. det är juh ett måste!
Sen var min mamma så snäll och körde ner mej till affären! så fick man handlat lite.. B var jätte lugn i affären för en gångsskull.. hahaha...

Igår fyllde min kära systeryster år!! =) Hon börjar bli en gammal tant :p haha skoja bara J.. haha vet att du kommer läsa detta!  Älskar dej ♥

Igår hade jag besök av K och P.. det var trevligt.. Bara att barnen bråkade nästan hela tiden ahha.. dom som lekte jätte bra med varandra innan!!  sen efter det gick jag bort till syrran och tog en cigg.. sen gick vi ut en sväng med lille Crazy dog!! haha

Pratade med my wife igår med.. =) nu får du komma hit snart innan man dööör av längtan haha! Jag Amo You♥

Nää om man skulle hoppa in i duschen snabbt.. ska juh upp tidigt imorron med.. sen direkt efter jobbet ska jag och underbara E åka till borås.. Ska köpa lite presenter till min prins som fyller 3år på fredag!! =)

ChaoooO!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0