sjuka?!

Helgen har vart väldigt lugn!! inte gjort ett skit.. bara tagit det lugnt!!
Igår köpte min systeryster en sååå söt liten vovve.. Tyson.. söt liten sak! =)
 Var med E och röka hemma hos M.. det va längesen man träffade henne så det va trevligt..
Sen hade jag tänkt sova men kunde inte så jag slängde på mig pjamasen och sprang upp te E...

Natten var inte så jätte rolig... Började med att J väckte mej vid halv 4 och sa att hon hade spytt.. oj heeela hallen!
fy så det var bara att börja torka!!!
Sen somnade jag om och därefter har B spytt ca 1 gång i timman....
Blev inte mycket sömn men jag hoppas att denna natten blir lugn..
MAGSJUKA?? hoppas inte...

Var hos Q en snabbis.. I fyller år idag.. så var tvungen att gå och äta den goaste tårtan som finns haha!

Har pratat med my wife idag med!! eller hela helgen rättare sagt!! Jag Amo You... ♥

nä nu ska jag kika vidare på lite sidor sen blir det lägga sig i sängen och titta på tv..

ChhaaooooO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0