29 november

Har jobbat heeela helgen!! så imorgon är jag ledig.. skööööönt =)

var i skolan hela vecka 47... så nu jobbar jag nästa vecka med sen blir det 1 vecka i skolan igen..
underbara annsi på jobbet har hjälpt mej men ett arbete man skulle göra.. hade aldrig klarat det själv. haha...

nu är det snart december månad... tiden går fort.. tur det för snart flyttar vi.. =) =) =)
denna veckan ska vi hämta flyttlådor så man kan börja packa ner all skit man inte använder.. sen någon dag ska jag be lucho komma hit med en släpkärra.. vill få slängt en massa skit innan vi flyttar.. för varför dra med sig skiten till den nya lägenheten när man ändå vill slänga det!! så hoppas att han kan.. hehe...
synd bara att min sessa blir lite små ledsen för att jag inte tänker sätta upp julgranen.. men det är ingen ide om man ändå ska flytta några dagar efter jul.. och sen är vi ju knappt hemma på julafton ändå!

Nästan allt hon önskar sig i julklapp är high school musical saker.. hehe =)
ska köpa ett par high school musical gardiner har jag tänkt..

Benjamin önskar sig en massa saker som han sett på cartoon network hehe.. så man får nästan sitta med han och titta för att sedan skriva upp det! =) hehe...

Just nu tvättar jag för fulla muggar... Tacka gud att tvättstugan va ledig.. hade världens berg med tvätt.. usch.. kläder och skit överallt på hela toan!! så skönt att bli av med det.. så imorron är det städning som gäller.. torka golv och allt sånt tjeligt...

Måste iväg snabbt och handla... tänkte göra hemmagjorda köttbullar med potatis och brunsås..
har nästan allt hemma men det fattades ströbröd och nått mer...

Nää om jag ska ta och glo på tv lite innan det är dags för att gå te tvättstugan och vika en massa kläder..!!

ChaoooO!!


MINA UNDERBARA SÖTNOSAR!! ♥♥♥
Gammalt kort!!


Kommentarer
Postat av: Simone

vet inte riktigt nån på M minns inte vad hon på AF sa, men ska jobba på 1:an i.a.f

2009-12-04 @ 23:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0