november

Har inte haft så mycket att skriva på sistone..

~ Har vart i badhuset på skollovet med syster och alla barnen.. det var trevligt. synd att man va tvungen att jobba kvällen...

~ Har vart i Ullared med mamma, katy och ale.. hittade som tur va allt jag åkte dit för =)

~ Sen har jag nog inte gjort så hemskt mycket... Antingen jobbat eller suttit hemma.. så snart hoppas jag att girlsen samlar sig så vi kan ut och parta lite! men snälla, inte i marks kommun... Och inte upp te A heller för har tröttnat på att sitta där....

~ Har valt ut nya mattor till den nya lägenheten... och en fond tapet till mitt sovrum =) hoppas det matchar haha..

Bara längtar tills man kan börja packa ner all skit och flytta ur den här blääääää lägenheten...

Vill köpa sååååååå mycket nytt men oturen är juh att pengarna inte växer på träd... så jag för köpa lite pö om pö.. Och när man väl köpte allt man vill ha så tror jag att det kommer bli suuuuuper snyggt =) =) =)

hoppas att jag kan flytta mellan jul och nyår.. frågade henne om jag kunde få en nyckel lite tidigare och det skulle inte vara några problem!

sen har jag mycket att underhålla mej med.. det ska slipas väggar och massa annat...  så det blir ingen sovmorgon för mina grannar när jag ska börja slipa :p :p  ska försöka göra allt så fort som möjligt..

Har haft nettan på besök idag! det var trevligt..

nää nu orkar jag inte skriva mer.. Haha.. ska ta mej en cigg och sen lägga mej i soffan!!

ha det gött...

ChaooO!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0