....!!

känner mej lite depp idag!! vet inte varför men det beror säkert på all jävla skit man tänker på!!!

skulle ha nån som man verkligen pratar ut med te 100%.....

igår hämtade mamma mej på jobbet.. sen åkte vi och handla.. med benjamin, lilleman och rasmus.. =)
sen som vanligt ska kärringen alltid börja med sitt klagande!!!
snart kommer jag explodera på henne.. och då lär hon få höra allt som stör mej!!!!!!!!!!
från och med nu tänker jag ALDRIG mer be henne passa barnen 1 timma eller nått...
och Hon behöver inte slösa sina pengar på någon jävla julklapp till dom heller.. dom klarar sig bra ändå!!

så kan det va.. ibland skäms jag jääävel över att ha en sån mamma som hon!!
undra hur livet hade sett ut om man har haft den perfekta mamman!!!

sen igårkväll bar det av te björketorp.. hem till ullis.. Hon bjöd på välkomst drink =) skit go va den!
hon bjöd på tacos och en massa annat gott!!
det var en väldigt trevlig kväll =) mycket skratt. hehe

sen släppte dom av mej vid gymnasiet.. så då fick min snälla syster ringa mej o hålla mej sällskap på vägen hem.. tycker det är läskigt att gå den vägen helt själv när det är mörkt!! =)

nää om jag skulle ta mej en cigg och sen lägga mej!!!!

Synd att man inte kan sova i 1 vecka.. det hade vart sköööööönt!!

chaooo!


Kommentarer
Postat av: Petra

Ja du, vad tror du våra barn säger om oss?

Det vill vi nog inte veta :)

2009-10-25 @ 11:44:43
URL: http://metrobloggen.se/hospetra
Postat av: Syrran

Tur att du har en såååån toppen syster då!!=)=)=) Älskar dig!!!

2009-10-25 @ 21:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0