Wiiiiiiiiieeeee

Idag har jag vart med min kära pappa exakt heeeela dan.. Började med att han skulle te tandläkaren i borås vid halv 11... sen efter det åkte vi till ÖB och kolla runt. tog oss en fika med... =) sen åkte vi hem te min faster.. hon jobbade te 4 så jag och pappa fick sitta hos henne och vänta te hon kom hem.. Hon hade lämnat en nyckel ute.. Kan säga att det va jääätte kul att träffa henne, roger och mina 2 kusiner.. men guuuuuuud så långtråkigt det va... trodde aldrig jag skulle få komma hem... var hemma vid 8...

Idag ringde MB och sa att jag är välkommen te dom och skriva på kontraktet till den nya lägenheten!! så imorron ska jag åka dit.. =) =) ska säga upp denna skiten med.. så är allt färdigt..

Så nu vill jag att det ska bli januari så jag ÄNTLIGEN kan flytta ifrån denna gården med alla psyko folk....
Yeeeah......

Måste ju oxå skriva.. :

GRATTIS TILL MADDE OCH ROBBAN SOM HAR FÅTT EN LITEN DOTTER!!! =) =)


nu känns allt lite positivare än innan.. hoppas det fortsätter åt det hållet..

Nästa vecka har barnen lov.. så då ska jag gå med systeryster och alla barnen te badhuset! det ska bli kul =)
och så kanske wife ska passa mina barn på tisdag eftersom jag jobbar och sambo ska på nån skit i borås..


yyeeeeeah nu hra min son somnat i soffan så ska ta och lägga han i sängen!!

allt för denna gång.. haha

chaoooooO!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0