1 september

I fredags va mamma snäll och hämtade jennifer på fritids. fast jag och lilleman satt kvar i bilen..
En jädra kärring kör rakt in i bilen och bara fortsätter typ gasa... både jag och lilleman höll på att skita ner oss hehe... sen började man bli irriterad eftersom det tog typ 30 min och hämta jennifer.. men så sa mamma att dom fick leta efter hennes skor.. hitta dom inte någonstans.. alltså har nån jäävel snott hennes puma skor som hon knappt har använt!! trodde jag flög upp i taket asså... har försökt få tag på rektorn men hon är upptagen eller inte där.. så imorron hoppas jag hon är där.. för dom ska faan få betala skorna...!!!

Helgen va lugn... var fortfarande förkyld och hade hosta!

I lördags fick vi glatt åka in te borås och köpa nya skor till jennifer.. så hon kom hem med 2 par nya och benjamin fick 1 par skor och sin efterlängtade sparkcykel! =) =)

har inte hänt så hemkt mycket annat!!

är ledig onsdag och torsdag! =) sköööönt..

Och nästa torsdag drar vi te helsingborg med jobbet! det ska bli suuuuper kul.. så jag kommer inte hem innan fredagkväll igen! =)

chaoooO!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy fan dålig stil, att man inte ens kan få ha sina saker ifred på dagis... usch, vad händer med världen egentligen

2009-09-07 @ 15:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0