13 september

har inte skrivit nått på typ 2 veckor!! haha,.. oops

har inte hänt så hemskt mycket under tiden.. jobbat och jobbat...

i torsdag ringde alarmet vid kvart över 5.. hoppa in i duschen och sen packa ner det sista i väskan.. tåget gick vid 7 från skene..
I tåget satt vi och åt goa mackor och sen lite moserat vin eller va det va.. ikke gott så jag fick öppna en cider istället.. fick mycket skrattanfall haha.. rolig tågresa fick vi..
Kom te helsingborg vid halv 10.. och vi skulle inte få hotellrummen innan kl 3 så vi ställade väskorna på hotellet och tog båten över till helsingör.. =)
gick runt och tittade lite sen köpte jag 2 flaskor till mej =) muuums...
satte oss på ett ställe för dom skulle äta lite mat! jag beställde bara ett glas cola.. som kostade 30 spänn.. fyyy fan va dyrt!
tog båten tillbaka vid halv 3 tiden... fick köpt 2 backar öl te sambo på båten och en massa godis!!

på kvällen åt vi middag vid 19 och sen satt vi och tjatade på rummet. och drack lite alkohol haha.. faaan va vi skratta!!! =)
sen gav vi oss ut.. satte oss på ett uteställe och drack lite till.. fick köpt mej en sex on the beach! den är ju sååå god!
sen vid 12 kröp vi ner i sängen och jag däcka nästan med en gång.. fyy va trött jag va..

på fredag var vi uppe vid 8. duschade och sen gick vi ner och åt frukost! det va nog den goaste frukosten på väääldigt länge haha...
sen packade vi ner allt och checkade ut. vi fick lämna kavr väskorna på hotellet för att slippa dra med oss dom runt i alla affärerna! åh jag hittade en skit snygg hm.. tunika på hm.. så den ska jag åka in och köpa på fredag! kunde ju inte slösa alla pengar eftersom det va ju skene marten i helgen!

tåget hem gick vid tio i 3... mamma och jennifer hämtade mej i skene vid halv 6...
sen va det hem och duscha och sånt.. sen vid 9 frog vi up te kkro och festa! =)
eftersom man inte hade ätit nått sen frukosten så blev man ju rätt full ganska fort. haha
drog hem vid kvart över 3 tiden...

igår var jag och katy nere på skene marten med barnen! dom åkte några karuseller och så!
sen tjata katy att vi skulle åka "spin rock" /heter den nog på liseberg./ så jag, katy och gabriel åkte den...åh usch vad det kändes i magen! plus att alla 3 va bakis hahaha!!

sen blev det pizza för min och barnens del! det va goooott.. =)
vid 8 gick jag, jennifer och katy ner och åkte karuseller... jennifer åkte bara 1.. var ju inga andra barn som åkte! så hon fick snällt titta på oss en stund sen fick hon dra några snören och så.. vann en hello kitty och en spiderman gubbe i dom där maskinerna man lägger i 10kr.. vilken tur jag hade!
Innan vi drog hem så mötte vi jennifer,juan och gabriel... så vi åkte en sista gång, spin rock! haha faan va vi skratta!!
sen ville sambo att vi skulle gå te pato men det va jag inte sugen på så jag gick och la mej!
ville inte slösa på min sista flaska.. bättre att spara den tills man verkligen är sugen på fest!! =)

nu ska jag sätta in kyckling i ugnen och sätta på riset.. sen göra lite sallad med..

ha det gott!!

chaoooooO!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0