21 september

guud vad dålig jag är på att uppdatera.. men har inte så hemskt mycket att skriva!!

I fredags va jag, mamma och ewe i borås.. tänkte hitta nån snygg tröja eller nått.. men tro faan att man inte hitta ett skit...  fick köpte spindelmannen vantar te benjamin och en Hanna Motana tröja te jennifer.. dom blev väldigt nöjda!! =)
Jobbade kvällen. började 15 till 21... senare på kvällen drog vi upp te kkro.. sambo blev såååååååå jädra fuller.. vi gick hem vid 3 tiden!! 

Lördag: Jennifer flög in och väckte mig som en idiot.. hon trodde vi hade försovit oss men kl va bara 8 haha... hon skulle gå upp vid halv 9 för att sedan åka med quela och manuel till djurparken! =)
kände mej som en zombie... usch va trött man va... när jag skickat iväg henne åt jag lite frukost! sen blev duschning och allt... för vid 1 va det dop för lilla sööööta Naomi... =)
Hmm.. några va väldigt bakis där nere och en va fortfarande full hahaha!!!

Åkte därifrån vid 5... kom hem och då ligger benjamin och sambo o sover.. så då satt jag vid datan en snabbis sen la jag mej på soffan och somnade.. =)

Sen vid 22 drog vi upp te kkro =)  spelade öl spelet med katy, jennifer, nathalie, amanda, gabriel och kkro...=) faaan i slutet fick jag dricka 30 klunkar.. dom jävlarna bluffade säkert haha... efter 2 omgångar så började man känna sej lite.. lullig hahaha!

jag drog hem vid 4.20 typ...

igår gick jag upp vid halv 11.. trött som fasiken.. hade gärna sovit hela dan men jag var tvungen att hinna städa och skit innan jag skulle te jobbet! började 14 till 21.30... booooring..
före jobbet fick mamma köra te napoli så jag kunde ta med mej lite käk.. =) det va gott...
sen på kvällen hade sambo börjat tvätta så när jag kom hem va det bara att torka handdukarna sen va allt klart! =)

nää nu ska jag spela lite bowling på face... =)

chaooo !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0