24 september

då har man jobbat kvällen idag! =) så nu är jag ledig fredag, lördag och söndag! ska bli sååååååå underbart härligt!! =)  =)

Imorron blir det paaarty hemma hos systeryster! dom ska ha avskedsfest för gabriel som åker hem till chile på söndag!! så har fixat en vodka te mej.. =)
tänkte om jag ska åka till kinna med.. vill kolla lite på kappahl.. se om man hitta nått fint!!
och sen ska vi åka och handla massa mat.. mums... haha...

på lördag är det fest i ängskolan... har inte bestämt oss än. ska vi eller ska vi inte? haha... lutar mer åt att bara sitta hemma och ta det lugnt!!

på söndag ska benjamin gå på kalas.. jenna fyller år =) så då ska jag gå med han dit.. blir nog trevligt..!!

Har börjat umgås med mi mejor amiga väldigt mycket och jag tycker det är sååå roligt.. =)  vi har alltid nått att prata om! härromdan satt vi och läste massa gamla brev som jag har skrivit till henne... åh herregud va vi skratta... så mycket har jag nog inte skrattat på väääldigt länge!! så nu ska vi ta en dag som hon ska få läsa sina gamla brev som hon har skrivit te mej.. så då blir det nog lika mycket skratt som härromdan!! =)

ska försöka tvätta inatt med... ingen har kommit än så snart snor jag tvättstugan! haha..
jennifer ville ha sina byxor rena... hehe..

nää nu ska jag skicka jennifer i säng!

chaoo!!



en gammal goding! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0