22 augusti

Har jobbat hela helgen!! vi har haft det ganska lugnt.. tacka gud för det. i fredags kändes det som jag skulle somna så fort vi satte oss ner..

Efter jobbet i fredags cykla jag hem till min käre far.. Han bjöd på pannkakor.. asså jag verkligen älskar min pappas pannkakor.. finns ingen som gör sååå goa.. Muuuums =)

igår jobbade jag till halv 10.. åkte med kristin hem.. kollade runt lite på datan och röka en cigg med katy sen gick jag o la mej. sten däcka fasiken med en gång..

idag slutade jag lite före 4. kom hem och hoppa in i duschen med en gång. sen gick jag och linda ner till katy ♥ vi gick hem vid halv 9 ungefär.. hade gärna stannat en stund till men var tvungen att handla innan jag gick hem.

Nu är jag ledig i 2 dagar.. sen jobbar jag bara 2 dagar denna veckan.. för på fredag har jag tagit semester.. Eftersom jag fyller hela 25år.. ;)  faan man börjar känna sig lite gammal.. hade gärna vart 15 igen ;) för den tiden va nästan bäst hahah!!!

har pratat med min wife idag med.. har ju inte hört hennes underbara stämma på nån dag =)

nu sover mina små barn! kanske skulle lägga mej i sängen o glo på nån film istället för att ligga i soffan!

chaooO!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0