5 augusti

Har jobbat 3 dagar denna veckan.. Skönt att ha nått att göra! Blir galen av att vara hemma för länge!

Nu är jag ledig tills på måndag =)

i måndags tvättade jag på kvällen och medans man sprang till tvättstugan hjälpte jag katy o göra iordning hennes baksida. blev en jädra skillnad.. hehe.. och i tisdags efter jobbet kom katy o philip upp så vi gick och gjorde iordning hennes framsida med. så nu är det nice utanför hennes lägenhet =)

Imorron ska jag upp tidigt.. lite mindre kul kanske.. Men vi ska stoooor städa kkros lägenhet, jag, jennie och katy.. =)  sen på kvällen ska vi till eduardos 45års kalas.. =)

lördag och söndag ska jag soooova ;)

Barnen har jag knappt sett idag.. eller jo, benjamin men jennifer har jag inte sett alls.. Hon är ute o leker..

Har haft besök av mario och kevin idag med!

Nää nu ringer katy så får ta och tjata lite med henne!!

chaooO!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0