8 augusti

skönt det har vart med lite lång ledigt ;)

I fredags städade vi kkros lägenhet hela dan. gick därifrån vid typ kvart i 8 på kvällen.. Vi drog hem och duscha sen gick vi till kalaset.. var helt slut så gick hem vid 23..

igår blev det städning och tvättning här hemma.. ladda ner sex and the city 2. så jag o jennifer låg och kollade på den inatt.. den var helt ok..

idag har vi fortsätt städa hos kkro.. jag,jennie,katy och marcia. Vi hann inte färdigt med allt i fredags..
sen gick vi till jennie och åt lite once..
har precis kommit hem från willys. va tvungen att handla lite grann..

nu laddar jag ner karate kid så jag och jennifer kan kolla på den sen och ha lite mysigt.. Sambo ska snart lägga sig.. imorron börjar han jobba igen! =)



chaoo....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0