rest in peace!

Vila i  frid!!

Är så ledsen för min älskade vän och hennes lille son.. Det som inte fick hända hände.. =(

Hennes amor de la vida och sonens pappa har gått bort..

Lider så med dom. Tycker det är jobbigt att se henne sååååå ledsen..

Men jag kommer ALLTID finnas där för henne och det vet hon. Även om det är jobbigt för mig..
Är man riktiga vänner så ska man ställa upp för varandra i alla lägen, så är det bara.. Hade jag kunnat hade jag vart hennes stöd dygnet runt.. Men hon vet att det är bara att ringa om hon vill prata eller att jag ska komma, tiden på dygnet spelar ingen roll..

Gör allt för mina vänner som står mig väldigt nära..
Dom är få men verkligen MINA bästa vänner.

Amiga, Te quiero mucho.. y a tu hijo igual! ♥


ChaooO!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0