yyyyyeaaaah

sitter här och lyssnar på go musik ;)
Väntar på att få hämta tvätten.. men det är typ 1 timma kvar..
Barnen sover så sött och sambo är ute o festar..

Har jobbat hela denna veckan.. faan, och nästan bara kvällar.. hatar det!
Idag slutade jag 2.. hämtade benjamin på dagis sen gick vi och lämnade tillbaka martinas busskort som jag låna.. allt för att slippa cykla te jobbet Hahaha...
sen åkte vi o handla.. sen va det stoooor städning som stod på listan.. trodde vi aldrig skulle bli klara.. Bytte gardiner och putsa fönstrena.. faan va fint det blev med dom nya "garndinerna" jag fått av gilda.. är faktiskt riktigt nöjd =) =)

Om 2 veckor fyller jag 25 =) då ska vi ha kalas.. jag o mamma eftersom vi fyller samma dag =)
Då blir det fasiken mej en massa tequila.. MUUUUUMS =)

Kan inte sluta tänka på en massa skit.. åååååh säger jag bara.. Tänk om allt kunde va lite lättare!!

Pratade om min älskade hermano idag med min arbetskamrat.. Tänk att man fortfarande kommer ihåg allt som om det vore igår det hände.. helt otroligt.. men det kommer aldrig försvinna, det är jag nästan säker på.. Kände nästan alla känslor jag hade just då.. när manuel ringde och berätta vad som hänt, när jag sprang till jaimes kusin och ringde hem (va i chile just då), när jag pratade med jaime, exakt va jag skrev till mamma i ett sms.. När jag sen äntligen fick prata med jennie och dom..
Kommer ihåg när jag ringde från chile till spanien, det va då ewe o josse va där, när jag pratade med ewe och jag bara grät.. Den sista veckan i chile va nog den längsta veckan i hela mitt liv.. Ville bara hem till alla, Inte alls kul att sitta på andra sidan jordklotet med massa männsikor man knappt kände.. förutom sambo o jennifer...
När jag äntligen fick se min bror för sista gången.. hur allt såg ut, hur alla känslor bara kom upp och tårarna spruta... Jag är glad över att jag hann göra det han ville ha i födelsedagspresent av mej.. Ett guld hjärta med jennifers passkort på.. det va sååå fint.. det satte jag på hans tröja när jag tittade på han. pappa tyckte jag skulle spara det men nej, jag hade lovat han en sån och då skulle han få det med sig ..
Sitter och lyssnar på 2pac-changes just nu.. tänker på både freddes och nisses begravning...!!

Tycker det är skönt att få sitta här i lugn o ro och bara få vara utan att behöva tänka på nån mer än mig själv för en stund.. Det behövs ibland..


chaooO!




Kommentarer
Postat av: simone

usch seriöst när ja läste din blogg nu fick ja tårar i ögonen för ja känslorna man kände då kom upp igen o såg dig framför mig när du fick se din bror för sista gången... usch känns verkligen som om dt var igår <3

2010-08-17 @ 21:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0