22 december

nästan 1 månad sen som jag skrev sist....

i lördags den 18 var jag,jennifer och jennie hemma hos pappa och pyntade. Blir alltid så himla mysigt hemma hos han.. Man får allt lite hemlängtan ibland.. ;)

den 19 var det 6 år sen som jag förlorade min älskade lillebror Fredde.. =(  Tiden går så himla fort.. Känns som det inte va alls längesen.. Var på kyrkogården med mamma och jennie.. Vi köpte en jätte fin bukett som vi satte där och så tände vi ljus hos fredde och morfar/mormor..!

Imorron jobbar jag te 2 sen är jag lååång ledig.. Ska blir gott...

Jaa snart är det ju julafton.. Alla julklappar är fixade =) och all mat är inhandlad med.. gott så har man fått gjort de...
Imorron efter jobbet blir det städning här hemma sen på kvällen ska vi hem till pappa och äta kalkon och spela lite bingolotto.. Syster yster och brorsan med familjer ska vara där med.. ska bli mysigt =)

nu ska jag strax lägga barnen och sen måste jag ut med hunden en sista sväng för ikväll sen blir de sängen.. känns att man har gått upp halv 6 idag...!

Nu är det inte långt kvar tills wife o dragana får sina bebisar =) och i februari får natta sin lill* bebis =) =)
Alltid kul med bebisar!! =)

GOD JUL OCH ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR PÅ ER!!

lika bra att skriva de nu för jag lär nog inte blogga innan efter nyår.. Hahaha!!

Chaoo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0