2010

GOTT NYTT ÅR!!!

jobbade kvällen idag! drog hem vid 8..  Vi åt lite mat och så när jag kom hem.. sen har jag typ suttit här sen dess.. Var ute och kollade på fyrverkerierna och sa gott nytt år...
idioten gick på fest!! och själv va man visst tråkig för att man inte vill hänga med.. men NEJ tack.. sitter hellre hemma med barnen.. Benjamin sover och jennifer är hos jaimes mamma.. hon vill inte komma hem än.. så jag sa att hon kan vara där en stund till.. det är ju ändå nyår =)

Ibland känns det som man bara vill lämna all skit och sticka härifrån.. hade man inte haft barn så hade jag dratt för länge sen!!

nää om man skulle ta en cigg till och kolla om hon vill komma hem snart!!

chaooo!!


Vart är DU som alltid får en att skratta och må bra? hade behövt dej nu...

FELIZ AÑO NUEVO!!!




Kommentarer
Postat av: LiiCee☆彡

usch lät inte alls som en kul nyår : (

mario va ju likadan, han blev jättesur när han inte fick åka på fest.. killar är skit juu haha ha synd bara att man inte kan leva utan dom!

tycker inte det är så konstigt om man vill va hemma en nyår, man kommer ju ändå fira en massa fler och ha gott om tillfällen att festa... löjligt att folk blir sura för en sån sak!

2010-01-05 @ 14:40:32
URL: http://liicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0