2010110

Har haft semester hela denna veckan.. Har haft fullt upp.
I måndags och tisdags va dom här och la in nya mattor =) mycket finare nu än innan =) hehe..

Har sedan bara vart i den gamla lägenheten.. pappa och brorsan har börjat tapetsera och jag o syrran har börjat städa.. guud så boring det är... kul att flytta men inte veta att man har massa städ o shit framför sig.. blää..

Barnen har haft vattenkopper med.. Nu har prickarna torkat.. Bra det för imorron börjar skolan/dagis igen!!
så imorron efter halv 9 är vi barnlediga en stund! =) då ska det städas här hemma och sedan ska vi dra och städa i den gamla lägenheten...!!

I fredags hade jag besök av wife och nettan.. Wife hade hittat en massa gamla kort.. asså dom är från 2001-2002.. gud va man såg ut.. och så mycket smink haha.. nu tar man ju knappt mascara hahaa...
Alltid kul med gamla kort.. Massa minnen ploppar fram ;)

Sen på kvällen fixade jag cider av min svägerska och Snälla underbara Kevin satt barnvakt..
Drog te Kkro.. Va inte så speciellt roligt där...

i slutet av månaden har me and my girls planerat en utgång i borås! Får hoppas att vi får det suuuper ;)

I lördags när jag vaknade drog jag med Nathalie och hennes kille Fredrik ner till Napoli och åt frukost hehe... Fredrik bjöd =) Taaaack!

Nää nu ska jag dra mej te tvättstugan.. Barnen nanar så gott...

ChaoooO!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag menar simon, han var ju DÖÖÖÖ söt hehe

2010-01-17 @ 21:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0